Arrow LOGOWANIE | Nowości | Wyprawka | Łóżeczka | Opinie | Regulamin | Reklamacje | Konto Bankowe | FAQ | Mapa |
Maxi Cosi - 10% |Quinny - 10% |Wózki Tako - 10% |Chicco Urban 5w1-30% |Mima- 30% taniej |Kup taniej rabaty |

bobaski


Promocje Kontakt Zamów bez hasła Zadaj pytanie Dostawa/Shipping

FAQ najczęstsze pytania

W pełni bezpieczne zakupy w Dino gwarantowane są 25-letnim doświadczeniem  i renomą naszego sklepu, a nasi eksperci zawsze starają profesjonalnie doradzić jaki produkt jest optymalny dla każdego klienta. Jednak mamy świadomość, że sprzedaż internetowa jest nowatorską formą handlu i z tego powodu  pojawia się wiele pytań.
Dla Państwa wiedzy i wygody prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pytania zadawane przez klientów.

Ogólne informacje


1.    Jak długo działacie na rynku wózków dziecięcych?
Dino funkcjonuje w tej branży od 1991 roku, więc minęło już ćwierć wieku naszej działalności.


2.    Dlaczego miałbym kupić wózek, fotelik, albo meble właśnie u was, a nie u konkurencji?
Sprzedajemy wózki od 1991 roku, stąd doświadczeniem i wiedzą  przewyższamy  zdecydowaną większość firm konkurencyjnych, a ponad trzysta tysięcy klientów, którzy – przez ten czas zrobili u nas zakupy jest gwarancją naszej wiarygodności. Potwierdzeniem tego są pozytywne  opinie na opineo, allegro i  facebooku. Jako jedni z nielicznych zapewniamy 30 dni na zwrot każdego towaru.

Sprzedajemy wózki ponad 100  różnych marek, co daje ponad 3000 modeli – prawdopodobnie najwięcej w Polsce. Oferujemy 600 najbezpieczniejszych fotelików i najwięcej mebli niemowlęcych. Jeśli chodzi o ceny, to możemy być z nich dumni, a w dobie Internetu łatwo to zweryfikować.  
Korzystając z naszego doświadczenia prowadzimy najpopularniejsze forum : opinie.wozki-dla-dzieci.com .


3.    W jaki sposób można ocenić wykonane przez was usługi?
Jeśli jesteście Państwo zadowoleni z naszych usług prosimy o opinie na portalu opineo. Jeśli jesteście nami zawiedzeni, tam też jest właściwe miejsce.


4.    Czy przedstawione na forach opinie i komentarze są wiarygodne?
Nie, niestety wiele opinii jest kreowanych sztucznie przez odpowiednio opłacone firmy. Jednak w systemie  opineo, opinie są weryfikowane u klienta i ten naganny proceder jest na tym portalu ograniczony praktycznie do minimum.


5.    Skąd pochodzą sprzedawane produkty i jakiej są jakości?
Sprzedajemy tylko nowe towary od renomowanych producentów i importerów. Staramy się docierać do najlepszych producentów w Polsce i Europie.


6.    Czy towary posiadają instrukcje obsługi języku polskim?
Aby ułatwić klientowi korzystanie z nabytego produktu zapewniamy instrukcję w języku polskim, często można tez skorzystać z instrukcji w postaci elektronicznej.

Gwarancja Reklamacje


7.    Czy sprzedawane  artykuły posiadają  gwarancję jakości?
Każdy produkt posiada 2 letnią gwarancje jakości.


8.    Jak wygląda składanie reklamacji?
Każda reklamacja jest rejestrowana  przez  nas w elektronicznym systemie. Klient musi jedynie wypełnić protokół reklamacyjny  Klient dostaje natychmiastową informację o terminie przybycia kuriera, który zabierze towar do serwisu . Informujemy o ewentualnych problemach, które siła rzeczy mogą pojawić się w tej niełatwej materii. Ponad 95 % reklamacji jest załatwianych po myśli klienta w ciągu 14 dni. W nieuniknionych sytuacjach spornych zawsze dobra wola i chęć zawarcia kompromisu.


9.    Czy w przypadku reklamacji  zapewniacie serwis?
Tak, tutaj pełna listów serwisów.


10.    Ile trwa standardowo załatwianie reklamacji
Zdecydowana większość reklamacji jest załatwiana wciągu 14 dni. Często nawet szybciej. W wielu sytuacjach zapewniamy wózki zastępcze, które łagodzą bolączki związane z brakiem naprawianego produktu.
11.    Ile mam czasu na  reklamację uszkodzonego towaru?
Dwa lata od momentu zakupu.

12.    Czy uszkodzenia mechaniczne podlegają gwarancji?
Nie, uszkodzenia mechaniczne, wynikłe z winy klienta, nie podlegają gwarancji. Pomożemy jednak wówczas w odpłatnej naprawie, kierując do odpowiedniego serwisu.


13.     Czy muszę się zgodzić z negatywna opinią sklepu, odrzucającą moja reklamację?
Nie , rzecznik praw konsumenta, działający przy prezydencie danego miasta wojewódzkiego, jest instytucją pomocną w takich przypadkach.

Zwroty


14.     Czy waszym sklepie można zwrócić towar ?
Zgodnie z polskim prawem każdy klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od momentu otrzymania towaru. Jednak nasza firma zdecydowała się wydłużyć ten czas do 30 dni, aby klient miał możliwość gruntownie przemyśleć swoja decyzję. Do każdej wysyłki dołączamy informację o tej możliwości.


15.    Ile czasu mam na zwrot towaru?
Tylko u nas można oddać w ciągu 30 dni , standardowy termin wynosi 14 dni.


16.    Jakie są warunki zwrotu towaru ?
Niezmieniony stan towaru, brak śladów używania i wysłanie pisemnej informacji o tym zamiarze w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Klient pokrywa koszty dostawy powrotnej, dlatego  my wysyłamy kuriera, aby klient ponosił mniejsze koszty wysyłania  przesyłki zwrotnej do naszego sklepu.


17.     Czy w przypadku zwrotu otrzymam wszystkie zapłacone pieniądze?
Tak, sklep Dino zwraca wszystkie poniesione przez klienta wydatki , razem ze kosztami dostawy towaru do klienta.


18.    Czy mogę odmówić przyjęcia towaru w momencie dostawy?
Tak klient ma prawo bez jakichkolwiek wyjaśnień odmówić przyjęcia towaru i nie ponosi przy tym żadnych kosztów. Wszystkie opłaty ponosi w takiej sytuacji nasza firma, więc uprzejmie prosimy o racjonalne, przemyślane zamówienia.

Dostawa i zabezpieczenie towaru

19.    Ile musze zapłacić za dostawę towaru?
Cennik wysyłek krajowych


20.    Czy przy większym zakupie jest możliwa bezpłatna dostawa?
Tak. Wszystkie zamówienia powyżej 1200 zł ( oprócz wielkogabarytowych mebli i pojazdów) są dostarczane gratis w Polsce.
Wszystkie zestawy wózków 3w1 z fotelikiem też są dostarczane gratis.


21.    Czy wysyłany towar jest przez was odpowiednio zapakowany?
Zabezpieczamy wysyłany towar w pieczołowity sposób , stosując folię bąbelkową, styropian, grube kartony, a przy większych przesyłkach ( meble) palety.


22.    Co zrobić , kiedy dostarczany towar ma ślady już uszkodzenia już momencie  dostawy?
Należy sporządzić protokół uszkodzenia przy kurierze.


23.    Czy jeśli rozpakuję towar tracę prawo do zwrotu?
Nie, istotnym jest, aby towar był w stanie niezmienionym i nie nosił śladów użytkowania.


24.    Czy musze dostarczyć zwracany towar w oryginalnym opakowaniu?
Nie, wystarczy, aby towar był zapakowany w sposób odpowiednio zabezpieczający w trakcie transportu.


25.    Czy kurier ma obowiązek wnieść towar na wyższe pietra?
Tak, w przypadku towarów do 30 kilogramów. Niestety, usługa kurierska nie obejmuje wniesienia cięższych towarów, dotyczy to szczególnie mebli.

26.    Czy kurier ma obowiązek zamontować dostarczany towar?
        Niestety nie, usługa kurierska nie obejmuje  montażu.


27.    Co się stanie jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy?
Wówczas kurier próbuje się skontaktować z klientem telefonicznie, aby ustalić czas dostawy. Jeśli nie jest to możliwe,  zostawia powiadomienie, że odbiór przesyłki jest możliwy w najbliższym oddziale firmy kurierskiej, poda jego adres i tam należy się zgłosić po towar.

28.    Czy kurier musi podać swój numer telefonu?
Nie ma takiego obowiązku, ogólnie dostępny  jest jedynie telefon do najbliższego oddziału firmy kurierskiej. Czasem jednak podaje. Można spróbować.

29.    Czy firmy kurierskie, z którymi współpracujecie są wiarygodne?
Tak współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi w Polsce : DHL, Schenker, GLS, DPD i Raben.

30.    Czy przesyłki są ubezpieczone?
 Tak. Średnio do  kwoty 5000 zł.

31.    Co się stanie jak moja przesyłka zaginie?
Są to przypadki niezwykle rzadkie - w ciągu 10 lat naszej sprzedaży internetowej zdarzyło się to raptem 2-3 razy. W przypadku przesyłki za pobraniem wysyłamy drugą, przy przedpłacie wysyłamy drugą lub zwracamy bezzwłocznie pieniądze.


32.    Ile muszę czekać na zamówiony towar ?
Gdy towar jest w naszym magazynie około 3 dni roboczych. Jeśli zamawiany towar wymaga sprowadzenia od importera lub producenta czas realizacji wynosi około 7 dni. Jeśli towaru nie ma w danym momencie u producenta czas realizacji wynosi około 7-10 dni roboczych. W przypadku droższych mebli i niektórych importowanych wózków czas realizacji wynosi od kilku do 10 tygodni.


33.    Skąd mam wiedzieć, ile mam czekać na zamówiony przez mnie towar?
Przy każdym zamówieniu , w ciągu kilku godzin, informujemy o czasie dostawy towaru. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas ten czas się zmienia, natychmiast informujemy klienta o tym fakcie.
 
Ochrona danych osobowych
34.    Czy  musze podawać przy zamówieniu swoje dane osobowe?
Tak, wymaga tego prawo przewozowe, ale dane te podlegają absolutnej ochronie i nie są udostępnione nikomu oprócz firmy kurierskiej.


35.    Czy  musze podawać przy zamówieniu swój numer telefonu?
Nie jest to konieczne, ale może pomóc w kontaktach z kurierem, aby ustalić czas doręczenia.

Płatności


36.    W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?
Do wyboru są następujące opcje:

  •     Przedpłata na nasz rachunek bankowy
  •     Gotówka przy odbiorze towaru
  •     Dotpay – karta lub przelew bankowy
  •     Raty
  •     Gotówka przy odbiorze własnym


37.    Jaką mam gwarancje, że w przypadku przedpłaty moje pieniądze nie zaginą?
Nie ma takiej możliwości.  Nasza firma zrealizowała wiele tysięcy  zamówień, działa w branży dziecięcej od 24 lat, więc jest poważny, rzetelnym sprzedawcą. Potwierdzają to opinie o naszej firmie. Jeśli jednak te argumenty nie przekonują i dalej macie Państwo obawy należy wybrać opcja płatności za pobraniem. Wtedy płatność dokonywana jest kurierowi w trakcie dostawy towaru i nie ma żadnego ryzyka.

Miejsca dostawy towaru


38.    Gdzie wysyłacie sprzedawane przez siebie towary?
Sklep Dino sprzedaje produkty w całej Unii Europejskiej oraz do krajów nie będących jej członkami.  Pełne informacje na ten temat w zakładce Shipping Info.

39.    Czy przy wysyłce zagranicznej są jakieś rabaty dla klienta?
Dla klientów będących obywatelami krajów spoza Unii Europejskiej ( Norwegia, Szwajcaria, Rosja, Białoruś, Ukraina)  oferujemy system Tax Free, który umożliwia zwrot podatku VAT przy przekraczaniu granicy.  Jeśli towar jest wysyłany przez nas poza UE bezpośrednio do klienta, dostaje on 10 % rabatu w stosunku do cen sklepowych, ale wówczas system Tax Free już nie działa.

40.    Jakie są koszty transportu za granicę?
Cennik wysyłek zagranicznych.

41.    Czy można kupić u Państwa towar bez podatku w ramach systemu Tax Free ?
Tak, istnieje taka możliwość dla wszystkich klientów, nie będących obywatelami Państw należących do Unii Europejskiej.


42.    Co należy zrobić aby odzyskać zapłacony podatek Vat?
W ramach systemu Tax Free, wszyscy klienci, nie będący obywatelami Państw należących do Unii Europejskiej, mogą, kupując u nas odebrać na granicy zapłacony podatek VAT. Wystarczy tylko, po uzyskaniu potwierdzenia wywozu towaru od celników, zgłosić sie do punktu Global Blue znajdującego się na przejściu granicznym i przedstawić wypełniony przez sprzedawcę formularz Tax Free oraz dowód zakupu i wywozu towaru.
  

Składanie zamówień


43.    Czy musze się logować, aby złożyć zamówienie?
Nie, aby ułatwić klientom procedurę składania zamówienia  stworzyliśmy uproszczony formularz zamówienia, przez  który można zamówić towar bez hasła i logowania. Po złożeniu takiego zamówienia klient otrzymuje od nas mailem potwierdzenie złożenia zamówienia.


44.    Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
Tak ,wówczas rejestrujemy takie zamówienie w uproszczonym formularzu bez hasła, a potwierdzenie wysyłamy mailem, aby klient mógł sprawdzić, czy nie doszło do jakichś przekłamań w trakcie rozmowy telefonicznej.


45.    Skąd mam wiedzieć, że zamówienie złożone zostało poprawnie?
Po otrzymaniu każdego zamówienia  wysyłamy potwierdzenie na adres mailowy klienta.

Wyszukiwanie towaru - rady ekspertów


46.    Jak wyszukać odpowiedni model wózka lub fotelika?
Po lewej stronie naszej witryny u góry znajduje się okienko SZUKAJ, gdzie należy wpisać nazwę wyszukiwanego towaru ( czasem lepiej wpisać tylko cześć nazwy). Wyszukiwanie zaawansowane  pozwala ustalić dokładniejsze kryteria wyboru. Czasem  warto zastosować tę opcję.


47.    Jak wyszukać odpowiedni rodzaj wózków?
Ponieważ są one pogrupowane w odpowiednie kategorie funkcyjne, więc wystarczy kliknąć ten link i wybrać rodzaj poszukiwanego towaru.

48.    Jak wyszukać odpowiedni model fotelika?
Ponieważ są one pogrupowane w odpowiednie kategorie wagowe wystarczy kliknąć ten link  i wybrać poszukiwaną kategorię wagową.


49.    Jak znaleźć wózki danego producenta?
Są one pogrupowane w kategorie danych marek (producentów)  wystarczy kliknąć ten link i wybrać właściwą firmę. Można też w okienku wyszukiwarki podać nazwę producenta lub szukanej firmy.

50. Jak znaleźć właściwe meble?
Oferta mebli jest w dino.sklep.pl ogromna, więc najprościej otworzyć ten link i zapoznać sie z poszczególnymi rodzajami tych produktów. Oczywiście najistotniejsze dla maluszka  jest odpowiednio łóżeczko i materac na ich wybór warto poświęcic więcej czasu.

51 . Czy można otrzymać przez Internet poradę od specjalistów, które wózki są najlepsze?
Pomyśleliśmy i o tym. Warto skorzystać z wyszukiwarki, która pozwala zawęzić kryteria poszukiwania w zależności od funkcji, ceny, wagi i sposobu użytkowania. Ze względu na ponad 500 przebadanych modeli jest to unikalne rozwiązanie w polskim internecie. Pomocne będą też opinie klientów i ranking.

52. Czy możecie doradzić jaki fotelik jest najlepszy dla mojego dziecka?
Najlepszy będzie selektor, który filtruje i wyszukuje je według wagi dziecka, sposobu umieszczenia w samochodzie, ceny i zastosowanych funkcji. Rankingi i opinie ekspertów i klientów zawarte na portalu wozki-dla-dzieci.com też mogą byc użyteczne przy wyborze.

52. W jaki sposób wybrać optymalne meble do pokoju niemowlącia?
Pomoże wybornik, gdzie cena kolor, cena i funkcje łóżeczek, komód i szaf są głównymi kryteriami wyboru. Polecamy opinie na forum z komentarzami i recenzjami klientów.

55. W ile oddzielnych standardowych paczek trzeba zapakować komplet wózka 3w1 z fotelikiem samochodowym?

W 99 % przypadków potrzeba dwóch paczek na wysłanie takiego zestawu. Stąd koszty wysyłki zagranicznej trzeba pomnożyć przez dwa dla paczki standardowej z kolumny 1.

Cennik wysyłek zagranicznych.

Odpowiedzi mailowe, telefoniczne i przez Skype'a

56.  Co zrobić, gdy nie mogę sie dodzwonić do Państwa?

Na wszystkie telefony staramy się odpowiadać natychmiast. Jednak, gdy wszyscy operatorzy sa zajęci, prosimy o wysłanie maila, na który odpowiemy bezwłocznie.

57. Ile będe czekać na odpowiedź mailową?

Maksymalnie 24 godziny.

Praktyczne rady dotyczące zwrotu mebli i innych ciężkich towarów przez klienta.

58. Kto pokrywa koszt zwrotu towaru do sprzedawcy?

Koszt dostawy zwrotnej pokrywa klient. Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827

59. Kto odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie zwrotu towaru?

Klient. W przypadku niewłaściwego zapakowania towaru klient może narazić sie na  odpowiedzialność finansową wynikającą z  powodu niestarannego zapakowania towaru i powstałych w wyniku tego uszkodzeń w czasie transportu zwrotnego. Na podstawie  art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz na podstawie  art. 415 i 548 § 1 Kodeksu cywilnego.

60. Jak zapakować towar do zwrotu? 

Transport ciężkich towarów, w szczególności mebli,  jest obciążony ryzykiem powstania uszkodzeń w czasie transportu.
W związku z tym konieczne jest  maksymalnie staranne ich zapakowanie przed wysyłką zwrotną.

•    Ciężkie meble, takie jak komody, szafy, łóżka,  najbezpieczniej jest wysyłać na palecie.
•    Jeśli takie rozwiązanie jest nieekonomiczne, to mocny karton – najlepiej oryginalny -  należy owinąć dwukrotnie folią bąbelkową, a wszystkie rogi dodatkowo zabezpieczyć.
•    Wszystkie puste przestrzenie należy wypełnić styropianem, folią lub papierem, aby nie było żadnych ruchomych elementów, które są jednym z głównych powodów uszkodzeń transportowych.  Jeśli to możliwe poszczególne elementy mebli należy przełożyć tekturą lub grubym kartonem .
•    Szczególną uwagę należy poświecić metalowym prowadnicom szuflad, które powinny być starannie odseparowane od pozostałych mebli.
•    Wszystkie śrubki , kołki, zawiasy i inne drobne, metalowe elementy powinny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu.

Quinny -10%
PROMOCJA


Quinny
Dino - Łódź, Piotrkowska 91
Taniej do 10%