Pomoc przy zakupach w sieci


Zamawianie towaru

      Koszyk z zakupami
 

Koszyk

Konto klienta

Logowanie

Przygotowanie

zamówienia

Wysyłka

Płatności

  • Kiedy jesteś na zakupach w naszym sklepie, możesz przechowywać artykuły, które chciałbyś nabyć, w swoim  koszyku z zakupami, aż do chwili finalizacji transakcji. Działa to tak samo jak koszyk na zakupy w normalnym sklepie. Aby towar znalazł się w koszyku należy kliknąć 'dodaj do koszyka' w karcie towaru (gdzie jest dokładny opis towaru) pod zdjęciem .

  • Koszyk gościa : każdy gość - tzn. niezalogowany klient - otrzymuje w naszym sklepie tzw 'Koszyk Gościa'. To pozwala przechowywać wybrane przez niego produkty w tymczasowym koszyku. Gdy gość opuści sklep koszyk zostaje opróżniony.

  • Jeżeli Klient doda produkt do swojego 'Koszyka Gościa' (jako niezalogowany) i potem się zaloguje, aby używać 'Koszyka Klienta', zawartość 'Koszyka Gościa' zostanie dodana do jego 'Koszyka Klienta' automatycznie

  • Koszyk klienta : każda osoba która posiada konto w naszym sklepie i dokonała zalogowania, otrzymuje 'Koszyk Klienta'. Umożliwia to dodawanie produktów bez ich utraty, gdy użytkownik się wyloguje lub opuści sklep. Może wrócić później i zakończyć transakcję w dogodnym dla niego momencie. Wszystkie produkty oczekują w koszyku do momentu zamówienia lub ich usunięcia  przez użytkownika. Ta opcja umożliwia spokojne planowanie zakupów, a  koszyk klienta działa jak bezpieczna przechowalnia godnych uwagi towarów 
  • W swoim koszyku możesz dokonywać różnych operacji z jego zawartością :

- zmiana ilości : jeśli chcesz zmienić ilość nabywanych produktów, kliknij myszką pole ilość, wprowadź żądaną ilość artykułów i kliknij niebieskie strzałki obok pola ilość lub naciśnij ENTER ,

- usunięcie artykułu z koszyka : jeśli zmieniłeś zdanie o będącym w koszyku towarze, kliknij "Usuń" lub krzyżyk obok, albo zmień ilość na zero ,

- ponowny podgląd kupowanego produktu : aby ponownie obejrzeć już umieszczony w koszyku towar kliknij jego nazwę,

- powrót do zakupów : jeśli po przejrzeniu zawartości koszyka chcesz kontynuować zakupy w naszym sklepie kliknij 'Kontynuuj zakupy' . Możesz wrócić do koszyka w każdym momencie klikając 'Koszyk' w lewym pasku nawigacyjnym u góry. 

- przechowywanie wybranych produktów : wystarczy po zalogowaniu i wybraniu produktów opuścić sklep, a zawartość koszyka będzie czekać do następnego zalogowania się przez klienta.

Konto klienta
  • Aby dokonać zakupów  w naszym sklepie musisz posiadać u nas konto i   zalogować  się . Zakładanie  konta w niczym nie narusza  bezpieczeństwa Twoich danych osobowych i jest tylko niezbędne do przeprowadzenia rzetelnie całej transakcji i prawidłowej wysyłki zakupionych przez Ciebie towarów. 
  • Zakładanie konta ( tylko jeden raz -  na początku) można dokonać  w zakładce Dino > logowanie w poziomym menu. 
Logowanie
  • Jeśli posiadasz u nas konto  , jedyne co potrzeba do dokonania zakupów to zalogowanie się u nas w sklepie
  • do logowania niezbędne jest podanie Twojego adresu email oraz hasła, które wybrałeś w trakcie zakładania konta w naszym sklepie
  • Zapomniałeś hasła ?  Wejdź na stronę logowania i wyślij nam swój email, a otrzymasz nowe hasło.

  do góry strony

Przygotowanie zamówienia

  • Gdy już zdecydowałeś się zakończyć zakupy i jesteś zalogowany,  kliknij  'Zamów'  na dole  pod zawartością koszyka. Nad zawartoscią koszyka podawana jest całkowita waga towarów wybranych w zamówieniu.
  • W 1 kroku  zamówienia

- możesz ewentualnie zmienić adres dostawy towaru na inny niż został podany w trakcie zakładania Twojego konta klienta

- wysyłka musisz dokonać wyboru sposobu dostawy towaru, zależy on od wagi przesyłki i miejsca Twojego zamieszkania ( więcej w regulaminie sklepu)

- Poczta Polska - cała Polska ( waga do 5 kg) - 

- poczta kurierska  poza terenem Łodzi ( waga 5 - 30 kg) 

- poczta kurierska - na terenie Łodzi - ( dowolna waga)

- odbiór własny w sklepie Dino w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 91 

  • W 2 kroku  zamówienia

- płatnośćmusisz dokonać wyboru sposobu płatności, do wyboru są :

- gotówka przy odbiorze towaru

- czek/przelew -  przedpłata na  nasz rachunek bankowy

  • W 3 kroku  zamówienia

- musisz potwierdzić zamówienie klikając przycisk  po prawej na dole strony  . 

  •   W każdym z kroków zamówienia możesz  wpisać ewentualne uwagi dotyczące zamawianego towaru, godzin odbioru towaru itp.

  •  Dla wygody naszych klientów, którzy mają aktywne bankowe konta internetowe, uruchomiliśmy możliwość płatności  bezpośrednio z poziomu naszego sklepu. Można to zrobić tuż po potwierdzeniu zamówienia lub w dowolnej chwili z zakładki Dino.

  •  Wszelkie szczegóły, dotyczące zasad zakupów ( koszt wysyłki, rodzaje płatności, czas realizacji zamówienia, znajdziesz  w regulaminie sklepu.

do góry strony