Pobranie gotówki COD jest możliwe w następujących krajach: Niemcy, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Słowenia. Wpisz twój wybór w komentarzu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia 1-3 tygodni. Pytaj o szczegóły.
BeSafe iZi Twist i-Size - Najbezpieczniej tyłem do kierunku jazdy
Opis fotelika:
- Innowacyjność do rynku fotelików obrotowych, dzięki jedynej w swoim rodzaju metodzie instalacji i inteligentnym technologiom
- Obrotowe foteliki samochodowe ułatwiają rodzinom codzienne życie, umożliwiając im obracanie fotelika w stronę drzwi podczas umieszczania dziecka w foteliku lub podczas wyciągania go z fotelika.
- Chociaż foteliki obrotowe są już powszechnie stosowane na rynku, BeSafe z dumą dołącza do tej grupy prezentując produkt, który zrewolucjonizuje koncepcję obrotowych fotelików montowanych tyłem do kierunku jazdy, oferując jedyną w swoim rodzaju instalację i innowacyjne technologie.
- The Visionary One: Poprzez montaż wyłącznie tyłem do kierunku jazdy oraz płynny obrót fotelika w stronę drzwi, fotelik iZi Twist i-Size pozwala dzieciom na 5x bezpieczniejsze podróżowanie w samochodzie, zachowując tym samym w pełni wizję BeSafe, polegającą na przewożeniu dzieci tyłem do kierunku jazdy tak długo, jak to możliwe.
THE UNIVERSAL LEVEL TECHNOLOGY™
- Skonstruowana w razie najgorszego scenariusza, aby zawsze zapewniać największy komfort. iZi Twist i-Size jest wyposażony w jedyną w swoim rodzaju metodę instalacji, która jest naprawdę wyjątkowa w swojej konstrukcji:
- Ta wyjątkowa technologia rozwiązuje częsty problem, który tworzy przemysł samochodowy dla fotelików montowanych tyłem - ostry kąt nachylenia kanapy samochodu. Aby dopasować pasażerów do sportowych modeli samochodów, przemysł samochodowy często wyposaża pojazd w kanapy o dość ostrym kącie nachylenia.
- Dla fotelików samochodowych montowanych tyłem do kierunku jazdy wynikiem jest zazwyczaj pionowa pozycja siedząca, często postrzegana przez rodziców jako problem przy przewożeniu dziecka.
- Technologia Universal Level Technology™ wbudowana w konstrukcję bazy fotelika kładzie kres temu problemowi, ponieważ jest skonstruowana w taki sposób, aby zawsze umożliwiać prawidłową, poziomą instalację fotelika, bez znaczenia jaki kąt nachylenia kanapy ma Twój samochód.
- Kanapy samochodowe zazwyczaj mają kąt nachylenia od 5 do 20 stopni.
- Technologia Universal Level Technology™ jest skonstruowana w przypadku najgorszych scenariuszy, pozwalając na prawidłową, poziomą instalację fotelika nawet w przypadku nachylenia kanapy o 20 stopni. W ten sposób
- Universal Level Technology ™ naprawdę zasługuje na swoją nazwę, umożliwiając uniwersalny poziom instalacji w stosunku do każdego kąta nachylenia kanapy pojazdu.
- Poza tym wyjątkowym rozwiązaniem do poziomej instalacji fotelika, fotelik sam w sobie posiada 4 pozycje regulacji, dając największy komfort dla dziecka, bez względu na wiek.
BESAFE DYNAMIC FORCE ABSORBER™
- Dzięki pochłaniaczowi energii Dynamic Force Absorber™, fotelik BeSafe iZi Twist i-Size jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązanie umieszczone w zagłówku fotelika, które zapewnia optymalną ochronę dla najbardziej wrażliwych części ciała dziecka.
- Wykonany jest ze specjalnych materiałów i konstrukcji o różnych strefach elastyczności, które optymalnie pochłaniają siły podczas zderzenia bocznego poprzez zginanie się po wewnętrznej stronie, i pozostawanie bardziej sztywnym po zewnętrznej stronie.
WKŁADKA BESAFE TWO-FIT CUSHION™
- Fotelik iZi Twist i-Size jest wyposażony w niezwykłą wkładkę Two-Fit Cushions™, które umożliwiają indywidualne dopasowanie dla każdego dziecka. Stworzona z miękkich, jednocześnie wspierających materiałów, zapewnia mniejszym dzieciom ekstra komfort i stabilność podczas przejścia z fotelika dla niemowlaka do tego fotelika dla malucha. Dzięki temu, że wkładka stworzona jest z dwóch części, można je oddzielnie wyjmować w miarę gdy dziecko rośnie, pozwalając rodzicom na optymalne dopasowanie pozycji w foteliku iZi Twist i-Size do dziecka.
- Rekomenduje się aby wkładkę Two-Fit Cushions™ wyciągnąć gdy dziecko jest w wieku ok. 2 lat, jednak oczywiście może zostać wyjęta wcześniej lub później, w zależności od indywidualnych potrzeb dziecka.
Cechy fotelika
- Dwie warstwy bezpieczeństwa dla maluchów
- Wbudowana ochrona boczna (SIP) w obudowie fotelika
- Dodatkowa ochrona boczna (SIP+) o dopasowanym kształcie
- Chroniący głowę dziecka zagłówek z innowacyjnym pochłaniaczem energii Dynamic Force Absorber™
- Zdał najtrudniejszy test zderzeniowy na świecie: Plus Test
- Zgodny z najnowszą normą UN R129 (i-Size)
- Pozwala dzieciom zawsze podróżować 5x bezpieczniej aż do wieku ok. 4 lat
- Najnowocześniejsza funkcjonalność ułatwiająca codzienne użytkowanie
- System magnesów Magnetic Belt Assistants™ ułatwia wkładanie i wyciąganie dziecka z fotelika
- Łatwy dostęp do dziecka dzięki wygodnemu obrotowi fotelika w stronę drzwi
- Regulacja pochylenia fotelika możliwa nawet po instalacji
- Wizualne i dźwiękowe wskaźniki informujące o poprawnej instalacji
- Jednoczesna regulacja zagłówka i uprzęży
- Technologia Universal-Level-Technology™ dla optymalnej pozycji siedzącej w foteliku
- Wysokiej jakości materiały
- Wkładka Two-Fit Cushions™ dla indywidualnego dopasowania do dziecka
- Wyjątkowy komfort dzięki 4 pozycjom regulacji odchylenia fotelika
- Regulacja zagłówka w 10 pozycjach aby rosnąć razem z dzieckiem
- Świetny przepływ powietrza przez system wentylacji umieszczony w tylnej obudowie fotelik
Dane techniczne
- Wzrost w pozycji stojącej: 61 - 105 cm
- Waga: 0-18 kg
- Wiek: od ok. 6 miesięcy do 4 lat
- Kierunek mocowania: tyłem do kierunku jazdy
- Homologacja: UN R129 (i-Size)
- Mocowanie: ISOfix
- wymiary (cm): szer. 44 x wys. 50 x dł/gł. 73
- waga produktu po rozpakowaniu:14.2kg
DLACZEGO WOLNA PRZESTRZEŃ POD BAZĄ NIE STANOWI ZAGROŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
- Ponieważ fotelik został skonstruowany na wypadek najgorszych scenariuszy z kanapą, można zauważyć wolną przestrzeń pod bazą fotelika w przypadku kanapy o ostrym kącie nachylenia. Dla konsumentów, wolna przestrzeń może wywoływać niepokój związany ze stabilnością fotelika, gdyż inne foteliki samochodowe zazwyczaj stykają się z kanapą. Jednak owa przestrzeń nie jest w żadnym wypadku zagrożeniem. Kanapa samochodu nie jest sztywna, a stworzona z miękkich materiałów. Podczas zderzenia czołowego - które jest najczęstszym źródłem poważnych obrażeń u dzieci - kanapa samochodu tak czy inaczej napotyka na ucisk spowodowany siłami wypadku, nie dając w ten sposób stabilności ani wsparcia fotelikowi samochodowemu.
- Dlatego nawet w przypadku fotelików, które stykają się z kanapą samochodu, siły wypadku rozkładają się na jego nogę wypierającą i/lub na system ISOfix i następnie na karoserię samochodu, a obrotowi fotelika zapobiega noga wypierająca lub górny pasek mocujący (top tether).
CO MÓWI REGULACJA
- Regulacja UN r 129 nie wymaga, aby fotelik opierał się na kanapie samochodu. Zamiast tego, w przepisach określono, że montaż za pomocą systemu ISOfix musi być połączony z nogą wypierającą lub górnym paskiem mocującym (top tether) aby zapobiec przesunięciu fotelika do przodu podczas zderzenia czołowego. Fotelik iZi Twist i-Size jest wyposażony w nogę wypierającą aby rozłożyć siły wypadku na podłogę samochodu i zapobiec przesunięciu fotelika w przód.
CO MOŻNA ZOBACZYĆ NA TESTACH ZDERZENIOWYCH
- Na niektórych filmach video z testów zderzeniowych można zauważyć niewielki nacisk na kanapę na stanowisku testowym, co daje wrażenie jakby siły zderzenia były faktycznie rozłożone na kanapę. Jednak w tym przypadku noga wypierająca może nieco wbić się w podłogę samochodu. Niemniej jednak, rzeczywiste siły, które działają podczas wypadku, kierowane są na nogę wypierającą a nie na kanapę samochodu.