Widziałeś ten produkt taniej ?

Jeśli tak, pokaż nam lepszą ofertę, dotyczącą tego samego  produktu.

Chcemy abyś kupował u nas ze świadomością najlepszego wyboru i ceny. Poinformuj nas więc o lepszej cenie u konkurencji. Najczęściej będziemy mogli ubić z Tobą jeszcze lepszy interes. Odpiszemy natychmiast, co będziemy mogli zrobić w tym względzie.

W mailu , faksie lub telefonicznie musisz podać :

1. Cenę jednostkową identycznego produktu u konkurencji wraz z kosztami przesyłki.

2. Nazwę konkurencji, stronę www konkurencji i / lub link do tego produktu.

3. Swoje imię i nazwisko.

4. Swój adres mailowy, abyśmy mogli przedstawić nasza kontrofertę .

Nasz mail  :     zamow@dino.sklep.pl     tel./fax :  042 630 13 79

Pamiętaj jednak, że zapewniamy 10 dni na zwrot towaru i 2 lata gwarancji na wszystkie zakupy. Oferujemy też ponadprzeciętny i przemyślany wybór towarów - działamy w tej branży od 1991 roku - więc trudno nas przebić i znaleźć lepsze miejsce na zakupy.

 

Chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi posprzedażowej, uruchomiliśmy internetowy serwis reklamacyjny.
Spełnia on najwyższe standardy profesjonalizmu i jest dostępny online dla każdego klienta.
Każda reklamacja jest natychmiastowo rozpatrywana przez naszych konsultantów.
Cały proces przebiga w dwóch etapach: po złożeniu elektornicznego formularza reklamacji dostają Państwo informację zwrotną z opisem dalszych kroków postępowania.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mają Państwo pewność iż w przypadku problemów z towarem nie zostaną Państwo pozostawieni sami sobie.
Kupując towar w naszym sklepie prócz dwuletniej gwarancji otrzymują Państwo dodatkowe zabezpiecznie w postaci profesjonalnej obsługi reklamacyjnej w przypadku uszkodzeń czy niezgodności (czego oczywiście Państwu nie życzymy).

 

Dziękujemy ponownie za zainteresowanie naszą ofertą i odwiedzenie naszego sklepu.